Info utile

Info utile

Ai nelamuriri in privinta comenzii tale? Aici iti raspundem tuturor intrebarilor.

Cum cumpar?

Pentru a te asigura ca un produs este cel dorit de tine, te rugam sa dai click pe acesta si sa citesti cu atentie recomandarile noastre. Daca produsul este potrivit pentru tine si pentru salonul tau, il poti adauga in cosul virtual de cumparaturi. Pentru a vedea toate produsele adaugate in cos, trebuie sa dai click pe butonul de vizualizare. Aici poti verifica din nou specificatiile produsului. 

Plasarea comenzii

Te rugam sa verifici aici corectitudinea comenzii, pentru cantitati si pret, iar costul de transport si valoarea finala a comenzii vor fi generate automat.

In pasul urmator, ai posibilitatea:

  • de a te autentifica - daca ai mai cumparat produse din magazinul nostru, atunci te rugam sa introduci adresa de e-mail si parola specificate la inregistrare.
  • de a te inregistra - introduci datele tale personale necesare pentru cumparare, care vor fi salvate in sistem, pentru a fi folosite la achizitiile urmatoare.

Alege modalitatea de livrare (preluare personal, livrare prin curier), respectiv modul de plata (ramburs, online cu cardul, transfer bancar). Daca esti de acord cu continutul comenzii, atunci click pe butonul "Comanda".

Cand este finalizata comanda?

Prelucrarea comenzii se face in 24 ore. La fiecare comanda trimitem o confirmare prin e-mail. In urma lansarii comenzii vei primi un e-mail automat despre primirea comenzii si (ulterior) unul despre momentul preconizat pentru livrare. Pentru clarificari prin telefon, te rugam sa contactezi serviciul de relatii cu clientii sau unul dintre numerele de telefon din e-mail.

Cum modific sau anulez o comanda?

Poti modifica sau anula o comanda in functie de stadiul de procesare a acesteia si de necesitatile tale. 

Datele de facturare introduse online pentru o comanda pot fi modificate inainte de a finaliza comanda prin apasarea butonului "Comanda". La inregistrarea comenzii, vei primi un e-amil automat de preluare a acesteia. In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi.

Poti modifica sau anula o comanda online pana la momentul inceperii onorarii acesteia, adica in momentul primirii e-mailului cu timpul estimat de livrare. 

Comanda poate fi modificata ulterior doar in scris prin e-mail sau telefax (fax: 0259 373 217, webshop@probeautyshop.ro).

Cum platesc?

Inainte de finalizarea comenzii, ai posibilitatea de a alege modalitatea de plata:

  • plata ramburs: platesti in numerar la livrare
  • plata online cu cardul: serviciu securizat integrat
  • plata prin transfer bancar

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa / Visa Electron / MasterCard / Maestro).

Daca ai ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completezi un formular cu informatiile despre cardul tau in pagina securizata a procesatorului de plati.

- Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

- "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul tau nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Care sunt costurile aditionale pentru transport?

  • 0 (zero) in cazul in care valoarea comenzii depaseste 100 LEI (cu TVA inclus) si nu cantareste mai mult de 1 kg.
  • 20 LEI (TVA inclus) pentru comenzi ce nu depasesc 100 LEI (cu TVA inclus)
  • Suplimentar: 0,80 LEI (fara TVA) / kilometru, daca destinatia nu se regaseste intre localitatile deservite direct de Fan Courier.
  • Suplimentar: 0,85 LEI (fara TVA) / kilogram suplimentar.

Lista cu localitatile in care se efectueaza transport Fan Courier o gasiti aici.

Daca esti de acord cu continutul comenzii, atunci click pe butonul "Comanda".

Ce sunt punctele de fidelitate?

De fiecare data cand comanzi produse profesionale din oferta noastra vei primi puncte de fidelitate dependent de valoarea comenzii. Fiecare punct are o valoare echivalenta cu 1 (unu) Leu.

Punctele le poti folosi sa achiti complet sau partial o comanda pe site.

Valoarea punctelor de fidelitate o poti vizualiza in orice moment in cadrul contului tau de pe site.

Cand se face livrarea?

Termenul de livrare este specificat in e-mailul de confirmare a comenzii. Daca doresti livrarea la o anumita data, ne poti contacta la numarul de telefon specificat in acel e-mail.

Cum returnez un produs?

Produsul poate fi returnat doar in conditii originale, in ambalajul original, fara diferente cantitative si calitative.

Ai dreptul de a returna o comanda in termen de 14 zile lucratoare de la primirea acesteia. In acest caz, comanda va fi returnata catre noi, cu acoperirea costurilor de transport, iar noi iti vom returna suma achitata in termen de 14 zile, aveti obligatia de a ne furniza in scris, pe adresa de mail: retur@probeautyshop.ro un nume, prenumele si un numar de cont bancar unde sa viram contravaloarea produsului/produselor pe care doriti sa le returnati. Daca produsul/produsele nu sunt returnate in stare ireprosabila, cu toate accesoriile si ambalajul intact, ne rezervam dreptul de a refuza cererea de retur.

Recomanda prietenilor tai ProBeautyShop